رئیس جدید دادگستری شهرستان کوهبنان و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد منصوب شدند 

12:26 - 25 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۷۵۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس جدید دادگستری شهرستان کوهبنان و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد منصوب شدند 
علی محبوب پور به سمت رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان و حامد عمرانی، دادستان سابق رودبار جنوب به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد منصوب شدند. 

خبرگزاری میزان -  علی محبوب پور به سمت رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان منصوب شد. 

در حکم انتصاب رئیس جدید دادگستری شهرستان کوهبنان آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید. 

آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با حضور مقامات قضایی استان و مسئولان شهرستانیطی روز‌های آینده در شهرستان کوهبنان برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ محبوب پور، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه شهید باهنر کرمان و دانشجوی مقطع دکتری گرایش جزا و جرم شناسی است که از اسفندماه سال ۱۳۹۴ وارد دوره کارآموزی شیراز شده و در اسفندماه ۱۳۹۵ به عنوان دادیار شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب کهنوج معرفی شده است و در ادامه به عنوان بازپرس دادسرای شهرستان کهنوج فعالیت داشته است.

وی در سال ۱۳۹۹ به کرمان منتقل و به مدت سه سال به عنوان بازپرس در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان بهمن فعالیت داشته است.

همچنین در این آئین از خدمات محمدمهدی میرزایی عبدالیوسفی، رییس سابق دادگستری شهرستان کوهبنان نیز که به سمت رئیس شعبه هشتم دادگاه خانواده شهرستان شیراز منصوب شده است، تجلیل به عمل خواهد آمد.

 حامد عمرانی، دادستان سابق رودبار جنوب به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد منصوب شد.

آیین تکریم و معارفه دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد طی روز‌های آینده با حضور مقامات ارشد قضایی استان، امام جمعه، اعضای شورای تامین و مسئولان شهرستان در عنبرآباد برگزار خواهد شد.

در این آیین از خدمات ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی و انقلاب سابق شهرستان عنبرآباد که به عنوان معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرمان معرفی شده است، تجلیل به عمل خواهد آمد.

در حکم انتصاب دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان عنبرآباد، آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومان و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

عمرانی، کارشناس ارشد حقوق خصوصی است و از سال ۱۳۸۷ به عنوان کارآموز قضایی وارد دستگاه قضایی شده و در سال ۱۳۹۲ به عنوان دادیار رودبار جنوب فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی در سال ۱۳۹۴ به عنوان بازپرس رودبار جنوب و در سال ۱۳۹۶ به عنوان دادستان رودبار جنوب معرفی شده است.

وی از مجموع ۱۰ سال فعالیت در رودبار جنوب، ۶ سال به عنوان دادستان این شهرستان مشغول به فعالیت بوده است که در حال حاضر به عنوان دادستان جدید عنبرآباد معرفی شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *